Opdrachten communicatie 1

Doelen 1, 2 en 3: 

  • ik leg uit wat verbale en non-verbale communicatie is.
  • ik benoem de verschillen tussen verbaal en non-verbaal aan de hand van voorbeelden.
  • ik zet verbale en non-verbale communicatie doeltreffend in.  

Criteria:

  • ik leg uit wat verbale communicatie is en wat non-verbale communicatie is.
  • ik benoem door middel van voorbeelden te geven wat het verschil is tussen verbaal en non-verbaal.
  • ik zet tijdens een praktijk opdracht verbale en non-verbale communicatie in om een doel te behalen. 

Bronnen:

Check:  Ik werk een voorbeeld uit laat dit zien.


Doel 4: ik observeer en interpreteer volgens de geldende regels in de theorie.

Criteria:

  • ik benoem de regels van observeren interpreteren.
  • ik pas deze regels toe door de WACKER methode te gebruiken.
Bronnen: 
  • Internet
  • docent
  • theorie op school

Check: ik maak aantekeningen volgens de WACKER methode en laat deze zien


Doel 5: Ik hanteer beleefdheidsnormen en -regels

Criteria: ik pas beleefdheidsnormen en regels toe volgens de geleerde theorie toe in een praktijksituatie.

Bronnen:

  • SPL -> Service bij leef je uit - > Goede ontvangst ->dag 2 bezoekers ->2 bezoekers begroeten3.  
  • leer-werkplek
  • leer-werk begeleider
  • theorie op school


Check:  Ik heb een feedback gesprek met mijn leer-werk begeleider en schrijf daar een reflectieverslag over



cihlen@mborijnland.nl
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin